Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Wszystkim naszym klientom przysługuje 30 dniowe prawo zwrotu zamówionych produktów bez podania przyczyny.

Zwracany przedmiot powinien być opakowany w opakowanie, w którym został dostarczony. Może to być także inne opakowanie, które spełnia wymogi kuriera: paczka o kształcie prostokąta (wysokość, szerokość, głębokość), rogi i wszystkie boki odpowiednio zabezpieczone opakowaniem kartonowym.

Nie podlegają zwrotom wszystkie produkty wykonane na indywidualne zamówienie (własny tekst, adaptacja projektu, zmiany w wymiarach).


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Lauda Metalplast

32-051 Wielkie Drogi,

Facimiech 178

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl